nemmeglepő

max. 600 karakter

2014. december 17. 14:19 - hi_pro

ez egy meakulpázós nap lesz, főleg mert úgy döntöttem, megvárom a teljes sötétséget, úgy nagyobb kihívás a visszaút. mit is akarok most ezzel: szal a legutóbbi banki menet során majdnem útba ejtettem a boszorkányszövetségi hq-t, egyrészt kíváncsiságból, de főleg azért, hogy lekapjam őket az x körmükről, az aprócska fodrászüzlet eltüntetése miatt. még éppen időben vettem észre, minden oké, csak éppen nem a boszik után következik, hanem előtte van, úgy 20 lépéssel. most akkor vagy én emlékeztem rosszul, vagy anno a menetiránnyal szemben haladtam. legközelebb fényképezni fogom az ilyen ügyeket, mert egyre megbízhatatlanabb szerző vagyok. ez jó, ez egy nagyon érdekes téma, erről is fogok még, jó sokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr106989519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása