nemmeglepő

max. 600 karakter

2015. január 26. 13:29 - hi_pro

reggel bkv, szolidaritásból is, ezért kb. félórával korábban érkeztem a megbeszélésre; mondjuk az álcaruhámon még lenne mit finomítani. ismerős hely nem volt a környéken, csak 4-5 kocsma, pub, kínai stb, de egyikbe sem mertem bemenni, inkább fáztam és figyeltem az idegeneket. a korábbi életeimben ez éppen fordítva volt, akkor bezzeg tudták, hol keressenek, ha nem voltam vhol időben. és láttam még egy csomó meglepően kedves és szomorú lényt, álltak vagy ültek a járműveken, de egyik sem tűnt valódi bloggernek, én meg nem vagyok az a típus, aki csak úgy, de talán már ezt is mondtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr57110741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása