nemmeglepő

max. 600 karakter

2014. december 10. 13:26 - hi_pro

két vicces apróság, ma már úgyis péntek van, én is kordgatyában jöttem.
szal rákerestem ennek a nyilvánvalóan pszichotikus csajnak a szövegére, és amit én végig úgy hallottam, hogy ’lick my interface’, az valójában ’lick my injuries’; mondjuk nem egy égbekiáltó difi, volt már ennél rosszabb elhallás is.
kevésbé vicces viszont, sőt, ha jobban belegondolok, egyenesen ijesztő: a bankba menet ma már nem találtam meg az agilis nevű fodrászatot, a boszorkányszövetség center után az utcában; ezekről még korábban írtam vmit, egy zavarosabb coming outolással is tetézve. összvissz láttam ma egy noname szépségszalont, meg egy kozmetikát, de azt a helyet már egyáltalán nem, ahol korábban az a vörös csaj ücsörgött, a neonos fények alatt.
rémisztően játszadoznak ezek itt velem, néha tényleg úgy érzem, hogy tűrhetetlen. ezt talán ők is érezhetik néha, és annyi becsület még maradt bennük, hogy az utca vége felé lévő country pubot viszont simán átkeresztelték közben démontanyának, nem vicc. mondjuk az egyenlegem sem, alaposan leszívtam az imént.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr126971575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása