nemmeglepő

max. 600 karakter

2014. december 09. 13:13 - hi_pro

tiszta hülye vagyok, egyáltalán nem kell visszafordítanom magamat. mobilon is simán olvasható, erre az első öt percben rájöttem, a tegnapi reggeli mtg-en. éppen vmi nagyon fontos naptári bejegyzést keresgéltem, remélem elhitték, pedig csak kényszeresen kerestem a bizonyítékokat, már ha ez életnek nevezhető. szal rögtön az elején van egy navbar, a múlt c. archív linkkel, most már csak át kell állítanom hetire, hogy ne kelljen annyit ugratni az oldalakat.
lehet, hogy egy korábbi mtg volt, csak addig tartott, vagy csak azóta is, most már minden egybefolyik. egy híres és vak ember szerint a többiek csak azért nem idióták, mert van emlékezetük. nekem van, és van is elég bajom ebből, de ettől még nem leszek újra az. remélem ezt sem felejtem el, soha többé. lehet, hogy rögtön az elején ledelegálták ezt a kérdést vmi rosszkedvű aldémonnak, és azóta is csak egyetlen mtg van az egész világon, önloopba, ezt majd kurzíválom és újra, ill. vissza is linkelhetném önmagára, csak néha beszüremkedik a hártyákon pár új szereplő.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr326958833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása