nemmeglepő

max. 600 karakter

2014. október 13. 14:21 - hi_pro

na ez: szép, simán perelhetővé formattáltam magam. túllőtte, lelőtte, leesett, tantusszal a holdba, süthetem, ez az icikepicike, ez a kis selyemzsinórmérce? erre a vékonyka szálra? még leszakadok, pofám is, bokám is, megütöm? neked itt nem, nekem te ne, sárgalap, feketefolt, vöröseltolódás stb stb. húúús, ujjong, mert megkerült, a kis alanyi kamasz, jééé és még taknyos is, még ez is klappol; most akkor mi a faszt, nemköltői, nemmeglepő stb stb; hát az én lennék, kérem, szépen, a csoportképben, az az egyedülálló, mégse? ezért vki még nagyon megfizet (majd a ziher; rendben, írják a többihez). ja, én. ja, nem, dehogy; mert így innentől nem; mer így innentől? egyáltalán? hovatovább? szavakat nem találok, ok? van nekem elég, bajom, selypegek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr256786075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása