nemmeglepő

max. 600 karakter

2014. október 08. 13:20 - hi_pro

'we believe in [...] the right to make mistakes, lose everything and start again'; még mindig nagyon szép, polgárjogi nyilatkozatból is lehetne vagy az anonim alkoholisták fogadalmából, persze ehelyt most kivágtam belőle a nőcis részt [na jó: long candlelit baths, massage, filling the house with perfume stb], ami igazából visszaadná az értelmét; pár hete még majdnem elbőgtem magam rajta, bazmeg egy hülye papírzacsin.
jó kis beírás az előző is, könnyed meg informatív is, mostantól ez lesz a pálya.

viszont az is igaz, tegnap egy elég komoly tárgyalás vége felé, talán feszkóoldásilag is, lazán és jó hangosan azt mondtam 'fojtóhurok', amúgy teljesen értelmetlenül, két ártatlan mondatrész közé szúrva be, de kb úgy, mint amikor vicces-affektálva mondod: ápropó. reakció semmi, komolyan, arcuk nem rezdült; ilyenekkel vagyok én körbevéve, hát most mondd meg kérlek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr36691265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása