nemmeglepő

max. 600 karakter

2014. szeptember 02. 15:25 - hi_pro

időjárásjelentésnél hazugabb csak napkelte vagy m2 mélyvíz kortárs magyar irodalomról, kortárs magyar írók előadásában. simán beszoptam a 28 fokot mára. big clue basszameg, de szegeden vagy siófokon kívül ebből lehetne még zirc, győr, bp vagy akár még csömör is.

amúgy ezeket a sorokat egy meisterstück mozart edition rója lendületesen a csontszínű concordiára, aztán a drága moneypenny bepötyögi (underwood, természetesen), onnan le a mai siffrés szolihoz, sima telex, csak éppen originál the quick brown fox jumped over the lazy dog verzió, majd ide bele, sűrűn váltogatott és gondosan csődbevitt netkávézókból.
nem érdemes próbálkozni, uccsó szem a láncban, úgyis mindent letagadok, bár kezdem már unni ezt a mechanikus ügyet.

igazából csak azt akartam jelezni, szemét egy idő, ólom is, szürke is. három hete még órákig bámultam a lábam, vajon szimplán hozzábarnult-e a kezemhez, vagy csak egyedül én fedeztem fel a sixties szürkeplasztik asztalborítás egyedülálló fényhajlító tulajdonságait (ez a fény-dolog vmi aktuális fixáció, most veszem észre).

jól van, fog ez menni. holnaptól kedvenckönyvek, kedvencfilmek, olcsó nosztalgia, meg trendi helyek, trendi divat (ez egy pleonazmus? pls advise). tudom mit tettem egész nyáron.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr346658829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása