nemmeglepő

max. 600 karakter

2014. november 18. 14:15 - hi_pro

asszem akkor romolhatott el, amikor már az átverésüket is kezdtem elunni. egyszer buktam le, de akkor már együtt nevettünk a végén, mert akartam is, meg hát tetszett is a soros darab. aztán visszamentem a többiek közé, meg az én kis hullámvonalaimhoz, és ma már senki nem kanyarítja így a 2-es számot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr116908731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása