nemmeglepő

max. 600 karakter

2014. november 18. 21:44 - hi_pro

lendületben a város, mint az köztudott. nyilván ezért is volt este egy teljes negyedórám a helyes álláspont kialakítására a magyar boszorkányszövetség székhelyével kapcsolatban. slo-moban, a ’szeánszok’ táblát rejtő első ablakmélyedéstől kezdve, a ’kopogtasson csengessen’ feliratú ajtón át, egészen annak tudomásulvételéig, de ezt már komor elégtétellel, hogy a bérlemény (?) emellett boszorkányellátó és oktatási stúdió is.
nagy kalandom északon, döntöttem végül, és kurvára nem fog meghatni; két utcával arrébb meg már tavasszal megnyílt az a buddhista kung-fu center. pluszban meg véradástechnikai szakközépbe is jártam, csak hát ugye átültem az asztal túlsó oldalára.
és ez egy elég ügyes átvezetés az újabb negyedórával és kétszáz méterrel később kibontakozó ’agilis’ elnevezésű aprócska fodrászatig, amely elől viszont egy darabig egy tapodtat sem. cserébe viszont alaposan kifigyelhettem, hogy a középső vörös csajnak sincsen tükörképe. gyors öncsekk, szinte már reflex – írnám, ha nem lenne a durva képzavar; és a visszapillantóra már úgyse vagyok allergiás, elektrokróm vagy mi. a nő amúgy nem volt ismerős, én meg nem vagyok az a típus, aki csak úgy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr736908757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása