nemmeglepő

max. 600 karakter

2014. október 28. 12:16 - hi_pro

zseniálisan lusta vagyok (ami ugye nem ugyanaz), és ebből már következik pár dolog, pl. most megpróbálom ráverni a ups-re (v. hajtáspajtás) ezt a kellemetlen kis ügyet az évfolyamdogával, amit még tavasszal voltam leadandó.
kaptam ma egy körlevelet is, benne egy vmkor nagyon kedves szavammal: adumbrate; amúgy sima menedzsment változásos, biztos a dolgozat-ügy miatt szúrtam ki, valaha mindet így kezdtem; hát igen, régi szép idők.
mostani részleges eltűnésem meg annyiban is indokolt, hogy inkább a távlatosabb féreglyuk-ügyekben mozgok, testlélek passzé. ha leültetnek érte, az sem érdekel, faragtam már barackmagból térváltóhajót.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hiro.blog.hu/api/trackback/id/tr296786109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása